Welcome

Category Navigation:

Ofte stillede spørgsmål

Reklamation

Jeg har modtaget den forkerte vare, i forhold til det jeg har bestilt Du klikker ind på formularen fragtskade & fejllevering udfylder punkterne, og klikker "send", du vil herefter blive kontaktet af vores kundeservice.

Skal jeg betale for at sende den fejlleverede vare retur?
Hvis der er tale om en fejllevering, skal du ikke betale for returnering, der vil oftest blive tilsendt en retur label direkte fra leverandøren til returneringen. Er der tale om fejlbestilling fra kundens side, står kunden selv for returneringen.

Bliver jeg kompenseret for fejl og ulejlighed?
Du vil som udgangspunkt ikke blive kompenseret for eventuelle fejl eller ulejlighed, men i enkelte tilfælde vil en kompensation, i form af nedsat pris, kunne komme på tale, men dette afhænger af, hvem der er skyld i fejlen/manglen, samt sagens omfang.

Min leverance er fragtskadet, hvad skal jeg foretage mig?
Du klikker ind på formularen fragtskade & fejllevering udfylder punkterne, og klikker "send", du vil herefter blive kontaktet af vores kundeservice. Vær opmærksom på, at denne formular skal være os i hænde senest 2 dage efter modtagelsen.

Den bestilte vare er defekt, er den under garanti?
Vi yder 2 års reklamationsret på samtlige produkter vi sælger via Jeg har modtaget den forkerte vare, i forhold til det jeg har bestilt
Du klikker ind på formularen fragtskade & fejllevering udfylder punkterne, og klikker "send", du vil herefter blive kontaktet af vores kundeservice.

Skal jeg betale for at sende den fejlleverede vare retur?
Hvis der er tale om en fejllevering, skal du ikke betale for returnering, der vil oftest blive tilsendt en retur label direkte fra leverandøren til returneringen. Er der tale om fejlbestilling fra kundens side, står kunden selv for returneringen.

Bliver jeg kompenseret for fejl og ulejlighed?
Du vil som udgangspunkt ikke blive kompenseret for eventuelle fejl eller ulejlighed, men i enkelte tilfælde vil en kompensation, i form af nedsat pris, kunne komme på tale, men dette afhænger af, hvem der er skyld i fejlen/manglen.

Min leverance er fragtskadet, hvad skal jeg foretage mig?
Du klikker ind på formularen fragtskade & fejllevering udfylder punkterne, og klikker "send", du vil herefter blive kontaktet af vores kundeservice. Vær opmærksom på, at denne formular skal være os i hænde senest 2 dage efter modtagelsen.

Den bestilte vare er defekt, er den under garanti?
Vi yder 2 års reklamationsret på alle nye produkter vi sælger via www.alt4billigt.dk til private kunder. Er der tale om erhvervskunder, er reklamationsretten 1 år. Hvis det er brugte varer er der 6 måneder, og generelt er der ingen garanti på sliddele.

 

Alt4billigt - Anhængertræk til alle mærker og alle Modeller
Alt4billigt ApS
Ledøjetoften 20
DK-2765 Smørum 
Konto nr.: 3227-10582296
CVR / SE: 32644945
Kontakt os